Schade claimen bij uw vervoersmaatschappij: Let op!
Het claimen van schadevergoeding na het reizen met het openbaar vervoer begint bij een aansprakelijk stelling. De vervoersmaatschappij waarmee u reisde is verzekerd voor de gevolgen van het letsel dat u tijdens de reis heeft opgelopen. Laat u bij het verhalen van schadevergoeding bijstaan door uw Letselschade Advocaat Hoofddorp. In veel gevallen wil de betrokken verzekeraar namelijk onder de schadevergoedingsplicht uitkomen. Krijgt u wel een vergoeding aangeboden dan is het de vraag of het aangeboden bedrag uiteindelijk toereikend zal zijn. Met hulp van ons kantoor vergroot u de kans op het verkrijgen van schadevergoeding.
Waar heb ik recht op?
De hoogte van schadevergoeding hangt af van verschillende factoren. Hierdoor kan de vergoeding van passagiers die tijdens het reizen met het openbaar vervoer hetzelfde ongeluk hebben meegemaakt uiteindelijk toch verschillen. Laat u daarom bijstaan door een gespecialiseerde letselschade advocaat die u kan helpen om een zo hoog mogelijke vergoeding te verkrijgen.
Wat moet ik doen?
Om een vergoeding te verkrijgen moet u snel handelen. Zeker in zaken tegen vervoersmaatschappijen geldt dat het lastiger wordt om een geldbedrag te ontvangen als u lang wacht met het ondernemen van actie. Het is belangrijk om na het ongeluk bij de buschauffeur melding te maken van uw letsel, maar ook bij de vervoersmaatschappij zelf. Schakel daarna zo snel mogelijk medische hulp in na het ongeval en verzamel bewijsstukken (getuigen, busnummer, kenteken of verklaringen).
Wilt u meer informatie?
Uw Letselschade Advocaat Hoofddorp helpt regelmatig slachtoffers die letsel hebben opgelopen tijdens het reizen met het openbaar vervoer.
Wij zijn gespecialiseerd en onze dienstverlening kenmerkt zich door persoonlijk contact gedurende uw gehele letselschade traject.
Bel direct 020 7371447 of meld uw letsel. Indien u dat wenst bezoeken wij u thuis en zetten wij uw letselschadezaak gelijk in werking.